• مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سلامت
  • 02122439874
  • 09100606501
  • [email protected]
مشتریان ما ۱مشتریان ما ۱مشتریان ما ۱مشتریان ما ۱
  • خانه
  • دپارتمان آموزش
    • MBA گرایش پزشکان و مدیران مراکز درمانی
    • سوالات متداول
  • مرکز مشاوره
    • مشاوره ثبت پتنت
    • مشاوره توسعه کسب و کار
    • مشاوره راه اندازی کسب و کار
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
    • درخواست مشاوره
  • اساتید
  • بیاموزیم
    • دیجیتال مارکتینگ
    • خلاقیت و شناسایی فرصت
    • کارآفرینی سلامت
    • مدیریت بازاریابی سلامت
    • مدیریت منابع انسانی سلامت
    • مبانی سازمان سلامت
    • مبانی حقوقی و مالی سلامت
    • مدل ها و طرح های کسب و کار
    • سایر
  • آرشیو
    • آرشیو مقالات
    • آرشیو اخبار
  • درباره ما
  • تماس با ما
نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط
۱۳۹۸-۰۶-۰۹
روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند
۱۳۹۸-۰۶-۰۹
Published by hmba on ۱۳۹۸-۰۶-۰۹
Categories
  • کارآفرینی سلامت
Tags

نویسنده: محمد ضیائی
اغلب انتخاب های ما به عنوان مشتری، در هنگام خرید، بر اساس برندسازی اثرگذار ارائه دهنده آن کالا یا خدمت انجام می پذیرد.

وقتی کلمه برندینگ را می شنوید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، ممکن است لوگو یا یک امتیاز باشند. اما برندسازی بسیار فراتر از این واژه است. در کل، برند شما کسب‌وکار شما را تعریف می کند. برندسازی نوعی همکاری است که به یک کسب‌وکار و مشتریان آن وابسته است. پشت هر برندسازی موفق هدفهای بلند مدتی وجود دارد، اینکه مشتریان بالقوه نیز کسب‌وکار شما را بشناسند، آن را دوست داشته و به آن اعتماد نمایند به نحوی که هرگاه به تخصص شما نیاز پیدا کنند، اولین چیزی که به هنگام خرید آن کالا یا خدمات به ذهنشان برسد، کسب‌وکار شما باشد.

چطور برندینگ با کار تخصص پزشکی شما ارتباط برقرار می کند؟

✔ فعالیت درمانی و تخصص پزشکی شما هم یک نوع کسب‌وکار است و برای رشد یافتن نیاز به برندسازی دارد. در یک کار درمانی، برند آن چیزی است که بیماران با دیدن شما به عنوان پزشک یا مطب و مرکز درمانی شما، پس از ارتباط با شما و کارکنانتان حس می کنند، وب سایت و نحوه حضور شما در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی که برای بیماران تهیه و در نظر گرفته شده است نیز می باشد.

▪چرا برندسازی برای شما به عنوان پزشک، جراح سلامت یا جراح زیبایی، دندانپزشک و یا مدیر مرکز درمانی مهم است؟

✔ به سادگی می توان گفت، به این دلیل که برند شما میزان شهرت شما را نشان می دهد.

تمامی کسب و کارها از برندسازی خود نفع می برند اما برندسازی در #صنعت درمانی بسیار حیاتی تر است. زیرا تصمیماتی که گرفته می شود با سلامتی ما در ارتباط است و سلامتی از هر چیزی مهم تر است.

شما امیدوارید وقتی بیمار اسم شما را می شنود، در مورد کار شما چه چیزی بگوید؟ برندسازی نه تنها بین شما و رقبایتان تمایز ایجاد می کند، بلکه در ذهن بیماران نسبت به شما اعتماد و اطمینان نیز ایجاد خواهد نمود.

▪چطور تخصص پزشکی یا خدمات درمانی خود را به یک برند مبدل کنیم ؟

• ارزش پیشنهادی منحصر به فرد را شناسایی نمایید.

• جامعه مورد هدف خود را تعیین نمایید.

• در برندسازی خود از عناصر بصری استفاده کنید.

• جهت هدایت ترافیک جستجوگرها به سایت خود از SEO تخصصی استفاده کنید.

• در فضای آنلاین حضور خود را تقویت نمایید.

• ارزش پیشنهادی خود را به گوش بیمارانتان برسانید.

• برند خود را به عنوان رهبر آن صنعت تثبیت کنید.

• بر تجربه بیمار نظارت داشته باشید.

و … 🗞 در خاتمه برند شما یک هویت منحصر به فرد است که حرف های ناگفته ای در مورد کیفیت خدمات پزشکی- درمانی که از مرکز شما انتظار می رود را به بیماران خود می دهد

Share
0
hmba
hmba

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع

  • جهاد دانشگاهی
  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ارتباط با ما

آدرس: ولنجک، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، خیابان شهید اعرابی (طالقانی)، جنب بیمارستان طالقانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان شماره۲، طبقه دوم
شماره تماس:
۲۲۴۳۹۸۷۴ - ۰۹۱۰۰۶۰۶۵۰۱
ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰

نقشه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سلامت می باشد.
  • Telegram
  • Instagram
  • Aparat